معرفی بهترین برندهای لوازم آرایشی و بهداشتی

من فقط دو هفته از محصولات استرالیایی استفاده کردم و از همیشه زیباتر به نظر می رسیدم
توسط ریو ویرا-نیوتن
نویسنده ، محصولات زیبایی استرالیایی خود را به چنگ آورده است.
نویسنده ، محصولات زیبایی استرالیایی خود را به چنگ آورده است. عکس: با مجوز از Rio Viera-Newton.
وسواس های زیبایی درباره زیبایی استرالیا صحبت کرده اند. ویراستاران در تمام جلایهای بزرگ سال گذشته را صرف علاقه وافر در مورد لیست مواد کوتاه کوتاه محصولات Aussie و نتایج واضح و در سطح K-Beauty کرده اند. قدرت شرکت های زیبایی استرالیایی در دسترسی آنها به گیاهان و مواد غذایی منحصر به فرد بومی است که محصولات آنها را به ویژه قوی می کند ، مانند Kakadu Plum ، یک منبع بومی و فوق العاده قوی از ویتامین C ، و خاویار آهک ، یک ماده طبیعی غنی از AHA ، غیر تحریک کننده لایه بردار این مواد طبیعی به شرکت های زیبایی استرالیایی اجازه می دهد محصولات قدرتمندی تولید کنند که در پارابن یا فتالات مسدود نیستند.

چند ماه پیش ، علاقه من توسط شرکت هایی مانند دکتر روبوک و سرخ زمین محبوب Byrdie مورد تأیید قرار گرفت و یک تن از محصولات زیبایی Aussie را بیش از حد خریداری کردم. به طور معمول وقتی محصولات جدید را امتحان می کنم ، هر بار یک محصول جدید را یکپارچه می کنم ، به آرامی آن را در برنامه روزم قرار می دهم. اما این بار ، تصمیم گرفتم آزمایشی انجام دهم: به مدت دو هفته هر یك از محصولات روزمره را عوض كردم و به طور كامل Aussie رفتم ، از مواد تمیز كننده گرفته تا روغن هایم گرفته تا SPF. همانطور که می توانید تصور کنید ، من عصبی بودم که این تغییر باعث شکستن من خواهد شد.

اما نیازی نبوده ام: با این رژیم جدید ، پوست من حتی با شروع کاهش دما تا اواسط دهه 40 ، روشن ، فوق العاده مرطوب و نرم به نظر می رسید. این محصولات بر روی پوست من بسیار متفاوت احساس می شدند - محصولات معمول من سوزن سوزن شدن و بوی شیمیایی زیادی دارند. این احساس لطیف و آرامش بخش بود و در بیشتر موارد بوی تازه و خاکی داشت. بعلاوه ، من فقط از چیزی که روزی دو بار به پوستم می زدم احساس خوبی داشتم: ماسک صورت سنتی K-beauty من حدود 50 ماده را لیست می کند ، بیشتر محصولاتی که در این دو هفته در آن فرو کردم نصف یا کمتر بود. به طور خلاصه: اینها محصولاتی هستند که برای سلامت پوست شما تغییر می کنند و باعث می شوند شما مانند مارگوت رابی احساس کنید. من خوشحالم که موارد دلخواه خود را با شما به اشتراک می گذارم.

اینجا کلیک کنید

کرم ضد آفتاب لافارر،کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی،کرم ضد آفتاب لانسون شماره2،کرم ضد آفتاب لانسون شماره،کرم ضد آفتاب لانسون خوبه،کرم ضد آفتاب لانسون برای پوست خشک،کرم ضد آفتاب لانسون شماره ،کرم ضد آفتاب لانسون بژ روشن قیمت،کرم ضد آفتاب لانسون فاقد چربی نی نی سایت،کرم ضد آفتاب سان سیف خوبه،کرم ضد آفتاب سان سیف بژ روشن،کرم ضد آفتاب سان سیف برای پوست خشک،کرم ضد آفتاب سان سیف مردانه،مواد تشکیل دهنده کرم ضد آفتاب سان سیف،کرم ضد آفتاب سان سیف ضد چروک،قیمت ضد آفتاب سان سیف فاقد چربی،کرم ضد آفتاب سان سیف نی نی سایت،بهترین مارک کرم ضد آفتاب برای پوست خشک،کرم ضد آفتاب با پوشانندگی بالاف،بهترین کرم ضد آفتاب برای پوست چرب،بهترین کرم ضد آفتاب و ضد چروک،کرم ضد آفتاب،ABIOTTE



تاريخ : يکشنبه 1 فروردين 1400 | 18:57 | نویسنده : سمیرا خدمتی |